GOD JUL




Då jag hållt ganska högt tempo här på senaste tiden och klagat på lite allt möjligt så tänkte jag bara ta den lungt över jul med släkt och familj. Och till er alla har jag en väldigt trevlig överaskning.

Överaskningen är ryska millitärtränade attackkatter.

Överallt i Sverige och den övriga världen finns det människor som saknar julkänsla. Detta kan enkelt avstryras med mina nya importerade attackkatter. Det rör sig om sibiriska katter som levt hela sina liv på en diet som till stor del bestod av brunkål och vodka. Detta medförde ett väldigt aggressivt beteende som bör tas på alvar. Ser ni en katt gå inte fram till den och försök absolut inte klappa dem, sådant handlande kan resultera i en plötslig avsaknad av kroppsdelar. Ni känner enkelt igen en sibirisk katt på det lilla geväret den bär samt den unkna doften av disel. Katterna finns utplacerade överallt och vid minsta avsaknad av julkänsla kommer de att skjuta en liten paintball kula på grinchen i fråga. Detta kommer medföra en del smärta men det är bara en påminnelse så man inte glömmer hur härlig julen är.

Så detta är mitt sätt att sprida lite julgläjde på mitt sätt, hoppas ni får en trevlig jul och slipper påminnelser.

Ha en god jul och ett gott nytt år så ska jag säkert hitta något nytt att klaga på framöver.

Hur funkar folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0